06-02-2012

Vingerhaken

iedereen doet het bij ons op school, vingerhaken.
het is een echte trend!
de meeste kinderen blijven zelfs binnen met de pauzes en met overblijf om te vingerhaken.
vrijdag had ik ook met een paar kinderen uit mijn klas vingerhaakles gegeven.
dat was heel leuk want sommige wisten het nog niet zo goed.
ik zelf kan best goed vingerhaken ookal zeg ik het zelf.
een paar weken geleden had ik zelfs bijna m' n hele arm vol met armbandjes die ik zelf gemaakt had.
ik heb ze er nu af want ze begonnen een beetje te jeuken!
ik kon ook geen leuke foto viden dus dit keer geen foto :(

voor wie nog niet weet hoe vingerhaken moet:
1. je maakt een lus
2. je haalt het langste touwtje door de lus
3. je trekt hem aan


en je hebt een knoopje!
dat doe je dus de hele tijd door.
TIP: zorg dat de lus niet te lang wordt!
(dit keer heb ik geen foto!)

4 opmerkingen:

  1. Vingerhaken is echt leuk! Bij ons was vinger'breien' een trent, het klinkt heel raar. Maar je kon wel meterslange sjaals maken, en dat supersnel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wihoeee, vingerhaken. Haha wij hadden ook les gegeven in groep vier (: KUSS

    BeantwoordenVerwijderen