04-02-2012

Let it snow!

Het is weer weekend!
en er is heel wat sneeuw gevallen gisteren, en het ligt er nog steeds!
je kan van alles doen buiten een leuk sneeuwballengevecht, schaatsen en veel meer.
vrijdag bij ons in de klas was het een gaos toen het begon te sneeuwen. iedereen riep: oh het sneeuwt!

jammer genoeg hield het op aan het eind van de middag:( maar er was wel heel veel sneeuw gevallen.
dus konden we die middag al schaatsen en sleeen!


Foto:Weheartit
dat was natuurlijk heel leuk!
ik heb de hele dag geschaatst na schooltijd en 's avonds!
en alle kinderen uit me klas waren er.
het was een super dag


x julia

7 opmerkingen:

  1. Hee Juul, leuke post. Ik ga je blog even promoten hahaha! Maar meis je moet nog wel even instellen dat er meer posts op een pagina zijn. Dan moet je naar ontwerpen --> bij blogberichten op 'bewerken' drukken --> bij 'aantal berichten op hoofdpagina' 7 of 8 zetten zoiets. Liefs Luna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! Ga je volgen!!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JULIA JE HEBT 4 VOLGERS DANKZIJ MIJ WHAA
    jippie. haha. kusjeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blog,Julia! Ik wens je veel succes met bloggen :)
    Liefs Daniëlle
    awonderfulldream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op sneeuw:D veel succes met je blog.

    Groetjes
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen