28-02-2012

Stedelijk

Vandaag ging ik mt school naar het stedelijk (grote gebouw)
het was er heel leuk want we werden verdeelt in groepjes van 3 of 4,
en dan gingen we naar allemaal minilesjes!
ik ging met een paar kinderen uit mijn klas naar sience, muziek en wiskunde.
eigenlijk was het allemaal niet zo moeilijk, alleen wiskunde vond ik een beetje saai.
daar moesten we een paar opdrachten invullen, heel anders dan rekenen.
bij muziek hebben we een liedje geleerd, ai ai olga of zoiets! ik weet het niet mee precies. 
sience vond ik zelf het leukst want we gingen slijm maken, heel leuk!!
de andere kinderen hebben ook nog frans enzo gehad, maar dat lag aan hun niveau.
ik ga mavo/havo doen denk ik!

liefs!
(vooreen foto klik op lees meer...)





















< slijm-sience



dit is het slijm dat ik gemaakt heb bij sience !
het is heel leuk om te maken.

1 opmerking: