27-02-2012

School :(

(sorry dat ik de hele vakantie niet heb gepost, ja 1 keertje maar die was heel kort.
het was heel druk dus ik had echt geen tijd!)

Vandaag was de eerste schooldag.
ik had er echt helemaal geen zin in want ik had nog wel langer vakantie willen hebben!
nou het was dus de eerste schooldag en het viel eigenlijk best mee.
we hebben namenlijk nieuwe groepjes, dat vind i altijd het leukst na de vakantie.
ik zit nu bij 2 jongens en 1 meisje, best leuk!
veder heb ik niet zoveel gedaan op school.
in de vakantie heb ik nog wel een paar leuke dingetjes gedaan, ik zal ze even opnoemen:
(klik op lees meer...)



het eerste weekend van de vakantie ben ik bij mijn liefste nichten gaan logeren, dat was heel leuk!
daar ben ik naar de film geweest ( achste groepers huilen niet) een heel leuke film!
toen ben ik donderdag naar een zwembad in groenlo geweest.
daarna heb ik me een dagje verveelt.
en zaterdg had ik een turnwedstrijd in ruulo om half negen! ( lekker vroeg!), maar ik ben wel 1e geworden!
zondag was het feest van m'n oma, die was 91 geworden.
en dat was het wel zo'n beetje!
kortom een hele leuke vakantie!!!!

veel liefs julia!!

1 opmerking:

  1. Hihi het feest van oma was leuk. Leuke vakantie verder ook. Mijn groepje is helaas wel stom.

    BeantwoordenVerwijderen