13-02-2012

Dooien

(Sorry dat mijn post gisteren zo slecht overkwam mijn com deed heel vervelend want hij zij de hele tijd error!)
jammergenoeg is het aan het dooien.
Het begon net met regenen, toen wist ik al meteen dat het niet meer ging vriezen!
We zouden vanmiddag ook gaan schaatsen met school en dat was ook niet doorgegaan.
De schaatsbaan was wel open maar er lag water op het ijs en als je dan viel was je gelijk nat!
Dus dat was niet zo'n goed idee.
Gisteren kon je gelukkig nog wel schaatsen,
toen ben ik een heel stuk over de Berkel geweest.
Heel leuk hoor.
Maar nu is dat allemaal voorbij! :(
Het ziet er ook niet zo uit dat het verder in de winter nog gaat vriezen of sneeuwen.

xoxo julia

2 opmerkingen:

  1. Ah ik vind het echt balen! Oma zei nog dat ze met jou had geschaatst, ik had er wel bij willen zijn!
    Coole foto!x

    BeantwoordenVerwijderen