14-02-2012

Happy valentines day!

Het is valentijnsdag!
een dag vol liefde en vriendschap.
ik vind het een hele leuke dag.
iedereen geeft elkaar cadeatjes en allerlei leuke dingetjes.
ikzelf heb 1 valentijnskaart gestuurd, niet naar een jongen mar naar een hele goede vriendin!
ik wil geen verkering maar gewoon een vriendschapsbrief.
nog nooit heb ik een valetijnskaart gekregen.
gelukkig, want ik hoef nog geen verkering!
afgelopen vrijdag ging de hele klas valentijnskaarten maken.
dat was heel gezellig, sommige schreven naar hun geliefde,
sommige naar hun moeder of beste vriend/vriendin.
een paar kinderen uit mijn klas hebben een valentijnskaart gekregen van iemand uit de klas.
dat lijkt me best spannend want zometeen vind je diegene wel heel stom!
een hele leuke dag dus, vind ik tenminste.
klik op lees meer... voor meer plaatjes!
laat weten wat je van valentijnsdag vind!
liefs julia
                                                                     Foto: weheartit



Foto: weheartit

                                                            Foto: weheartit


                                                              Foto: weheartit


                                                              Foto: weheartit 

2 opmerkingen: