10-02-2012

Cito: laatste dag

Sorry dat ik ik gisteren niet heb gepost!
Ik had het een beetje druk.
Maar nu vertel ik alles over de laatste citodag.
Gisteren was dus de laatste citodag.
Gelukkig waren dit Keer de taken taal en rekenen,
Die zijn niet zo moeilijk.
Maar voor de kinderen op de computer ging het niet zo goed!
Het citoprogamma deed het weer eens niet.
Dus sommige kinderen hebben de Cito vandaag pas afgemaakt.
Gelukkig moet ik de toets op papier maken.
Dat ging wel allemaal foutloos.
De krant kwam ook nog langs om foto's te maken van ons tijdens de Cito
Jammergenoeg sta ik daar zelf niet op want er werd maar een deel van de klas gefotografeerd.
Daarna werd er ook nog een interview gehouden met een jongen uit mijn klas!
Dat was het wel zo'n beetje.
Groetjes van Julia!

3 opmerkingen:

  1. Ah cool. Wel jammer dat je zelf niet gefotografeerd werd.
    Fijn dat het goed is gegaan, bij mij ook wel, we wachten de uitslag maar af!
    Snel weer afspreken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wanneer komt de uitslag eigenlIjk?

    BeantwoordenVerwijderen