15-04-2012

Motor ritje

vandaag ga ik voor het eerst bij m'n vader achterop de motor een ritje maken!
ik heb er veel zin in want ik heb het nog nooit gedaan.
en het lijkt me ook heel spannend want je gaat heel hard!!
met hemelvaart ga ik ook nog een keer alleen dan helemaal naar Duitsland!
nu ga ik niet zo ver hoor, gewoon een beetje in de buurt.
ik heb ook al een heel motorpak, het staat me heel grappig! (sorry ik heb geen foto)
met zo'n hele dikke jas en broek, ik moet er nu al van lachen..
heel leuk dus!!
ik ga veder na het ritje dan kan ik vertellen hoe het ging! (ong. over 3 uur!!)
klik op lees meer om te weten hoe het is gegaan!

het heeft iets korter geduurd dan ik dacht maar het was echt zooo leuk!!!
eerst gngen we een paar keer door de straat om te wennen. vooral in de bochten moest ik wennen want het lijkt of die hel schijn gaan.
daarna gingen we de grote weg op, dat ging best wel hard!
je moest je soms ook goed vasthouden anders viel je achterover.
we zijn ook nog langs het ooienvaren dorp geweest (een dorp met heel veel ooienvaren)
daar zijn we ook even gestopt om even de benen te strekken!
toen zijn we ook nog even naar de talamini geweest om een lekker ijsje te halen.
daarna zijn we maar weer naar huis gegaan!
het was een leuk ritje!!
 liefs juul

1 opmerking: