14-04-2012

Hollands got Talent!!

als eerste wou ik even zeggen dat ik van af nu alleen in het weekend post en soms als ik tijd heb door de weeks! ik heb gewoon veel sport en ik moet naar school dus ik heb bijna geen tijd meer!

nu mijn post.
vandaag ga ik het hebben over Hollands got Talent !!
een leuke talentenshow met spectaculaire optredens.
gisteren was er een act die vond ik geweldig en ook een beetje eng!
het was een man die had een schorpioen en deed hem in zijn broek.
en tegelijkertijd stopte hij een zwaard in zijn keel!
en nee hij was niet dood.
en daarna ging hij ook nog eens met z'n hoofd in de scherven liggen met een man op zijn rug!!
supercool toch.
er was ook een vette dans-act echt super goed
volgens mij een jongen en een meisje en die jongen kon gewoon 4 flikflakken achter elkaar!
echt het verbaasd me hoe goed die mensen zijn!
dat was het alweer!
liefs juul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten