27-04-2012

leuke anveloppen!

heey
jullie kennen vast wel de witte envelop, maar ik heb daar verandering in gebracht!
ik heb namelijk de enveloppen opgevrolijkt.
heel leuk om te doen en het ziet er niet zo saai meer uit!
het is trouwens heel makkelijk je hebt alleen maar lijm een schaar en wat leuke dingetjes nodig om het op te plakken, zoals knipsels uit de krant of oude tijdschriften.
kijk maar mee!





























envelop 1:




 ik heb er maar 2 gemaakt maar ze zijn wel mooi geworden!




Wat vinden jullie ervan?

xx juul

2 opmerkingen:

  1. Vet leuk, je bent zeker op het idee gebracht door mij x) Maar leuk Julia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!

    zou je me willen volgen?
    Dan follow ik je back!

    - dearyas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen