26-04-2012

Leuk lakje

heey allemaal
vandaag houd ik mijn blogpost over leuke lakjes!
ik heb deze post nog nooit eerder vertoond dus dacht ik: ik wil ook wel een een post over leuke lakjes doen dus dat heb ik gedaan.
er zijn heel veel leuke lakjes mar kennen jullie ook crack nagellak? dat is een een lakje dat je in heel veel kleuren kan krijgen maar het is toch heel bijzonder want het barst als je het op je nagels doet!
heel speciaal want hij doet het niet op je gewone nagels maar alleen bovenop een ander lakje.
ik zou je het laten zien!
Stap 1: lak je nagels in een leuk kleurtje, en laat het goed drogen!
stap 2: doe er wat topcoat overheen en laat die ook drogen
stap 3: als de topcoat gedroogd is doe je er de crack over heen.
stap 4: daarna doe je voor de stevigheid er nog een laagje topcoat overheen
stap 5: Klaar!!                                                    stap 1            >














< stap 3
dit is het resultaat!!!


xoxo juul

1 opmerking: