06-03-2012

Staken

vandaag heb ik een vrije dag!
1700 scholen in nederland staken, de hele dag dus zijn wij vrij.
best wel leuk, eindelijk eventjes chillen!
waarom staken ze niet elke dag?
hahahahaha.
dat gebeurd denk ik niet!
nou eventjes over vandaag ik ga dus niet veel bijzonders doen.
ik verveelde me een beetje en toen dacht ik, shit ik heb al best lang niet meer gepost!!!
toen ben ik snel achter de computer gesprongen en gaan posten.

nu weer over het staken.
ze gaan dus staken in amsterdam!
( zal wel lekker druk zijn!!! )
ze willen geen bezuinigingen ofzo en meer geld denk ik!!
nou van mij mogen ze bezuinigen hoor.

gaat jou school ook staken??
liefs juul!












                                                                                                               
                                           Foto weheartit >

1 opmerking: