10-03-2012

Cito uitslag!!!!

haii allemaal!
een paar dagen geleden heb ik de citouitslag gekregen.
heel spannend maar ik heb het best goed gedaan.
mijn niveua is havo en ik had een score van 537!!!
sommige kinderen hadden nog wel hoger dan mij.
volgens mij was de hoogste 547.
echt heel goed!
maar ik vind mijn score ook heel goed.
en nu moet ik gaan kiezen, naar welke school zou ik gaan?
ik weet het nog niet precies maar ik ga naar het stedelijk of baudartius.
een best moeilijke keuze vind ikzelf,want bijde scholen zijn heel leuk.
ik ga nog naar een mini-les op het baudartius en dan moet ik toch echt kiezen.
supper spannend!!!!!
xoxo juulia
(ik heb dit keer geen foto want de pagina kan niet laden!!)

1 opmerking:

  1. Topscore Juul.
    Ik heb 550 haha. En je weet naar welke school ik ga! xx

    BeantwoordenVerwijderen