25-03-2012

inkopen Arnhem

zo ik heb lekker inkopen gedaan in Arnhem!
het was lekker warm dus een leuk dagje om te gaan shoppen.
ik heb heel veel leuke dingen gekocht een 2 shirtjes een drollenvanger en een leuke joggingbroek!
natuurlijk was het heel druk want iedereen wil natuurlijk op zo'n zonnig dagje shoppen.
oh ja ik heb ook nog Vans gekocht!!!
echt super cool ik zou ze zo laten zien. en ik heb nog meer foto's van de kleren die ik heb gekocht.
Arnhem is dus een hele leuke stad om in te shoppen want je hebt er heel veel winkels.
en ook hele leuke!
dus een aanrader, hahahaha!
veder heb ik daar nog een lekkere milkshake genomen bij een mini mcdonals!
en een zakje patat.
ik zou even de foto's laten zien!


                                                                   drollenvanger

                                                                    Love and hope!!

                                                                         vet shirt!

                                                                 coole joggingbroek

                                                 vette Vans! van spijkerstof.
xoxo juulia

2 opmerkingen:

  1. Zoo Juul superleuke dingen heb je gekocht! Die Vans zijn echt gaaf! En die 2 shirtjes ook (:
    (Ik wil ook naar de McDonalds)
    Veel Liefs xx Luna

    BeantwoordenVerwijderen